
Porota
- Novináři z odborných médií
- Odborníci z profesních asociací
- Nezávislí odborníci
- Odborníci z akademické sféry
- Manažeři úspěšných on-line projektů
V roce 1995 založil jednu z prvních digitálních agentur v ČR První multimediální, která měla klienty zejména z oblasti automotive (VW, Audi, Seat nebo Škoda). V roce 2010 proběhla akvizice První multimediální skupinou Etnetera – dodnes je považována za jednu z nejúspěšnějších IT/marketingových akvizic na českém trhu, poté strávil dva roky v pozici New business director v Etnetera Group. V roce 2012 zakládá úspěšnou digitální komunikační agenturu Dark Side a.s. Od roku 2006 do roku 2022 byl prezidentem Asociace dodavatelů internetových řešení, tvůrce a předseda odborné poroty soutěže efektivity internetových řešení IEA. Je zakladatelem několika startupů (Simplica, OutdoorTrip).
Leoš Špachta je Chief Business Officer ve společnosti Cognito, která zastřešuje marketingovou agenturu a vývojářské studio, poskytující zakázkový vývoj klíčových B2C/ B2B a e-commerce aplikací. V předchozích letech byl 12 let spolumajitelem a obchodním ředitelem agentury MEDIA FACTORY, 3 roky obchodním ředitelem digitální agentury FRAGILE a výkonným ředitelem Asociace.BIZ a pořadatelem souteže IEA. Ve svých raných začátcích se spolupodílel na objevení internetu českým géniem Járou Cimrmanem.
Petr Luňáček je ředitelem společnosti Edee.one, a.s., která vyvíjí a licencuje moderní headless CMS a e-commerce platformu jménem Edee.one. Tu používají prestižní společnosti jako například Skupina ČEZ, Warehouse nebo SENESI. Petr má na starosti především strategický rozvoj společnosti, jednání s klíčovými klienty a rozvoj partnerské sítě. Petr má přes 10 let zkušeností v onlinu, primárně se soustředí na e-commerce a prošel si kompletním procesem tvorby těch největších e-shopů.
Do PeckaDesign nastoupil před 15 lety jako první projektový manažer, když měla 8 zaměstnanců. Dnes, kdy se PeckaDesign rozrostla na 50 lidí, vede tým 7 projektových manažerů, a navíc má na starosti obchod. Nejen domlouvání nových zakázek, ale zejména vztahy se stávajícími klienty, smlouvy, finance, apod. Mezi hlavní klienty patří BENU Lékárna, ElectroWorld, HUDY, Megapixel, Pneumatiky.cz, apod. Hlavním krédem vždy bylo a je, přinášet klientům v eCommerce maximální kvalitu a inovace. Ať už se jedná o UX, technologie, ale i optimalizaci business procesů.
Lukáš Strnadel je zakladatel a CEO technologické firmy Futured, který začal podnikat už v šestnácti. Aktuálně Futured zaměstnává padesát lidí, kteří vyvíjí mobilní a webové aplikace pro české i nadnárodní firmy a instituce. Možná sami používáte aplikaci, kterou Futured vyvinulo například pro ŠKODA Auto, Jablotron, Decathlon, Národní muzeum nebo Český rozhlas. Firma má pobočky v Praze, v Brně a ve Vídni.
Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Již 8 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“
Troglodyt reklamy, který po revoluci přeběhl od programování do reklamní agentury MarkBBDO, v roce 1993 založil první Creative shop v Česku, na začátku roku 2000 si ho pak na 4 roky najali do Ogilvy & Mather, po spojení s BBK Time, na pozici Executive Creative Director, aby dožil svůj profesní život na židli vedoucího útvaru marketingu v ČEZ a.s., a teď si užívá důchod.
Zdeněk je digitální marketér na volné noze. Online marketingu se věnuje jedenáct let. Rozumí médiím, soustředí se na plánování digitálních aktivit a jejich vyhodnocování. Věnuje se přípravě obsahových strategií pro SEO, PPC i růstovým brandovým strategiím napříč digitálními mediatypy – od přímého nákupu médií, přes videoreklamu a strategie programatického nákupu v RTB. V minulosti vedl digitální agenturní tým pro klienta Tchibo Česká a Slovenská republika. V současné době pracuje pro značky KetoDiet, CityZen, Hedepy, B.BRAUN, nebo skupinu Solitea.
Daniel vede e-commerce společnost NetDirect již 4 roky a nově také zodpovídá za e-commerce divizi v agentuře Mind2Flo. Od roku 2007 se zúčastnil více než 300 výběrových řízení a podílel se na největších e-commerce projektech. Zaměřuje se primárně na digitalizaci B2B firem a jejich transformaci do B2C odvětví. Je také členem výkonné rady Asociace pro inovace v logistice.
Spoluzakladatel společností VIVnetwroks.com, Targito.com a Contentiamo, které jsou špičkami v oboru Affiliate marketingu, E-mail marketingu a Influencer marketingu přes 30 let podniká v technologiích pro marketing a obchod. Jeho společnosti pomáhají firmám v 27 zemích světa. Tedy jeho zkušenosti nejsou jen z ČR, ale i ze světa. Spoluzaložil firmu InSkin Media (UK/Londýn), která byla v roce 2021 koupena holandskou společnosti Azerion (AMS stock exchange). InSkin Media má pobočky po celém světě. Vladanovo hodnocení projektů tedy vychází i ze srovnání projektů v zahraničí. Dnes se Vladan věnuje především strategickému rozvoji firem v portfoliu VIV Digital a.s.
Kateřina řídí content marketingovou agenturu FREYA, věnuje se strategickému řízení zakázek, konzultuje v oblasti content marketingu, brand buildingu, corporate publishingu a PR. Pořádá soutěž Fénix content marketing, která každoročně vyhlašuje nejlepší práce v oblasti obsahové marketingu v ČR. Vede Asociaci content marketingu, která sdružuje agentury, které se věnují edukaci, kultivaci a rozvoji trhu v tomto oboru.
Sbírá firemní i klasické magazíny z ČR i zahraničí od roku 2002.
Řídí digitální aktivity Active Group, která je součástí holdingu Czech Media Invest. Mediální skupina provozuje například rádia Evropa 2, Frekvence 1 nebo zpravodajsko-publicistické vysílání Radiozet.cz. Mimo jiné stojí za rozvojem aplikací pro interaktivní poslech hudby Youradio, podcastové platformy Youradio Talk a populární anketou Podcast roku.
Petra pracovala v reklamních agenturách s mezinárodním dosahem (WMC Grey a Cheil) a nyní je freelance konzultant. Jejím zájmem i povoláním jsou online marketingové a obchodní strategie. Dříve se během své více než 16leté kariéry věnovala mediím, produkci online projektů (weby, aplikace, hry), telekomunikacím i e-shopům. Jako nejzábavnější a zároveň nejtěžší považuje vytvoření kreativního projektu, který svým virálním potenciálem překročí efektivitu klasických placených médií. Mezi její klienty patří/li mj. CzechTourism, Kofola, PG, Moser, Samsung, DZ Dražice a další. O tom, jak dlouho už je v oboru, se pravidelně přesvědčuje i na svých přednáškách studentům pro Digitální akademii AKA.
Managing Partner skupin agentur Digital First Marketing Group (DFMG). V roce 2012 spoluzaložil agenturu Dark Side a.s., která je nyní spolu s největší moravskou digitální agenturu PRIA a PR agenturou Insighters součástí holdingu DFMG. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Tomáš se marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je člen prezidia Asociace komunikačních agentur. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF).
Richard Koza Richard Koza působí jako zakladatel a CEO vývojářského studia umimeweby.cz, které tvoří a rozvíjí webová řešení zejména pro B2B segment. Richard je v oblasti internetu od devadesátých let, kdy vlastnil ISP Luko Czech Net. Po akvizici této společnosti americkou firmou Euroweb působil mimo jiné jako předseda představenstva tehdy vznikajícího sdružení CZ.NIC z.s.p.o.. Dále se podílel jako spolumajitel na rozvoji webové agentury Internet Projekt a.s. Působil též několik let v pozici výkonného ředitele Asociace.BIZ
Pracuje jako Head of Digital Strategy ve společnosti CRIF. Dříve zastával pozici Head of Digital Banking and Innovation v Bance Creditas a Management Consultant v ČSOB. Věnoval se rovněž rozvoji strategických partnerství ve společnosti Google v celé střední Evropě a před tím působil v nejvyšším managementu investiční skupiny EPIC. Vystudoval VŠE v Praze a titul MBA získal na Sheffield Hallam University.
Podívejte se, jak hodnotíme přihlášené online projekty. Seznamte se s porotou a loňskými vítězi.