
Porota
- Novináři z odborných médií
- Odborníci z profesních asociací
- Nezávislí odborníci
- Odborníci z akademické sféry
- Manažeři úspěšných on-line projektů
Petra je již třetím rokem v kreativní reklamní agentuře WMC Grey s nadnárodní klientelou. Nyní na pozici online strategy planner. Dříve se během své více než 10ti leté kariéry věnovala mediím, produkci online projektů i telekomunikacím. Jako nejzábavnější a zároveň nejtěžší považuje vytvoření kreativního projektu, který svým virálním potenciálem překročí efektivitou klasických placených médií. V současné době pracuje převážně pro klienty: CzechTourism, Kofola, PG a další.
Kateřina řídí content marketingovou agenturu FREYA, věnuje se strategickému řízení zakázek, konzultuje v oblasti content marketingu, brand buildingu, corporate publishingu a PR. Pořádá soutěž Fénix content marketing, která každoročně vyhlašuje nejlepší práce v oblasti obsahové marketingu v ČR. Vede Asociaci content marketingu, která sdružuje agentury, které se věnují edukaci, kultivaci a rozvoji trhu v tomto oboru.
Sbírá firemní i klasické magazíny z ČR i zahraničí od roku 2002.
Spoluzakladatel vývojářské společnosti eMan, ve které má starost veškeré aktivity související s marketingovou komunikací. Marketingu a komerčnímu využití mobilních technologií se věnuje více než 15 let. Zajímá se o ekonomické a sociální dopady spojené s technologiemi a inovacemi.
David začínal s marketingem v softwarové společnosti AMI, pak 3 roky vyvíjel online samoobsluhu Moje O2. Následně ve Vodafonu na pozici Online Sales & Experience Manager pečoval o web, e-shop a skvělou zákaznickou zkušenost napříč všemi online kanály. V současnosti pracuje na digitální transformaci mezinárodní neziskovky Transcendental Meditation.
Pavel je výkonný ředitel digitální agentury AITOM, kterou před mnoha lety sám založil. V oblasti digitálního marketingu se pohybuje již téměř 15 let a dnes má v AITOMu na starost především strategický rozvoj firmy, jednání s významnými klienty a péči o prestiž celé agentury. Pod jeho vedením vznikají projekty, které se pravidelně umisťují na nejvyšších příčkách v soutěži WebTop100. Od roku 2016 je také členem správní rady Asociace.BIZ. Ve volném čase rád aktivně sportuje, hraje na klavír a věnuje se rodině.
Zkušený marketingový konzultant, stratég a publicista. Nyní působí jako CMO Deloitte Legal, v minulosti zastával vedoucí pozice v oblasti komunikačních agentur, např. Deputy Managing Director agentury Dark Side nebo Marketing & Strategy Director OgilvyOne/OgilvyInteractive. Je duchovním otcem mediálního projektu datové žurnalistiky Česko v datech, se kterým získal celou řadu ocenění. Dominik přednáší marketingovou komunikaci na VOŠ Scholastika a na UTB Zlín.
Jan se v online marketingu pohybuje 12 let. Zkušenosti dříve sbíral více než 6 let v on-line marketingové agentuře Advertures, ze které si na rok odskočil do společnosti Vodafone. Od roku 2010 je zodpovědný za distribuci obsahu napříč kanály, digitální aktivity, eventy a PR v regionu střední a východní Evropy, Blízkého východu a Afriky ve spol. LEGO.
Jarda působí v oblasti e-commerce business consulting. Dříve působil ve společnosti ACOMWARE a jako marketingový ředitel v Pepa.cz, kde byl zodpovědný za veškeré online aktivity portálu. Celá jeho kariéra je spojena s e-commerce od vývoje e-shopů až po bussinesové strategie pro startupy. Externě přednášel na VŠE a vystupoval na několika odborných konferencích.
Ondřej se již 10 let pohybuje ve světě e-commerce, kdy první zkušenosti sbíral již při studiu na Podnikohospodářské fakultě VŠE. V současnosti na pozici Head of Marketing and Business Development v konzultační společnosti ACOMWARE. Aktivně přednáší na odborných konferencí a organizuje projektu Eshopista. V minulostí působil jako konzultant pro významné internetové obchody.
Petr se marketingu věnuje od studií. Začínal v Pojišťovně České spořitelny, později v Profireal a od roku 2002 působil ve skupině ČSOB jako marketingový ředitel. Jeho kampaně a projekty získaly celou řadu ocenění: například Grand Prix IEA, cenu Metro Zlatá Pecka, EFFIE Awards, FWA Site of the Day Award nebo 1. místo za web v soutěži Webtop100 v roce 2012. V současnosti pracuje jako nezávislý marketingový konzultant a poradce pro rozvoj značek.
Začínal jako novinář ve vydavatelství Motor-Presse Bohemia, vyzkoušel si práci freelancera, produkčního i tiskového mluvčího. Založil první českou internetovou komunikační agenturu První multimediální, která pracovala pro velké české a nadnárodní klienty. Svojí agenturu po 11 letech prodal skupině Et Netera. V roce 2010 stál u vzniku konzultační agentury Dark Side.
Pohybuje se v oblasti médií 17let. Do roku 2010 pracoval v rakouské investiční skupině EPIC, měl na starosti projekty především z oblasti telekomunikací a médií. Působil 3 roky v Googlu, kde uzavíral strategická partnerství v regionu střední a východní Evropy. Od roku 2013 působí v ČSOB, kde se věnuje designu nových služeb, inovacím a strategickým partnerstvím.
Ve společnostech VIVmail.cz a VIVnetworks.com zastřešuje obchod a business developement. S mnoha klienty spolupracuje na rozvoji jejich pokročilého e-mail marketingu. S největší affiliate sítí v ČR/SK VIVnetworks.com pomáhá klientům vydělávat prostřednictvím affiliate marketingu. Pravidelně přednáší na odborných konferencích nebo vysokých školách a každoročně spolupořádá největší e-mail a affiliate marketingovou konferenci v ČR.
Ve firmě Etnetera Activate vede už čtvrtým rokem tým zabývající se chytrým e-mail marketingem založeným na datech. Předtím působil 11 let na pozici technického ředitele ve firmě Etnetera. Má rozsáhlé zkušenosti s více než 10 e-mailovými nástroji, zabývá se do hloubky doručitelností e-mailů, přednáší o správných postupech chytrého e-mailingu na konferencích, spolupodílel se na přípravě semináře o e-mailingu na DigiSemestru a je na něm poznat na první pohled, že e-mailing je jeho vášeň.
Jiří Randák je marketingový a digitální expert, který se soustředí na vytváření efektivních a udržitelných digitálních řešení. Má zkušenosti s nastavením a plněním obchodních plánů v omnichannel distribuci finančních společností jako např. Generali Group, Česká spořitelna, nebo BNP Paribas Cardif Pojišťovna.
Docent na katedře marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE. Vyučuje specializovaný kurz Marketing na internetu a pokročilý kurz marketingu pro magisterský stupeň studia. Od roku 2009 je tutorem v mezinárodním programu CEMS. Působí jako konzultant a lektor odborných školení pro firemní klientelu.
Čestný president Českého institutu manažerů informační bezpečnosti a místopředseda České pirátské strany. Má rozsáhlé zkušenosti s implementací a využitím prostředků ICT v byznysu i veřejné správě. Nyní jsem obchodním ředitelem společnosti Vsitech.
Od roku 2006 je výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Jan se profesně věnuje hlavně rozvoji e-komerce v ČR. Kromě své hlavní činnosti v APEK je také členem představenstva Svazu obchodu a cestovního ruchu. Jan je také hrdým lektorem iCollege, dále často aktivním přednášejícím na odborných konferencích či seminářích.
Luděk se v online prostředí pohybuje již více jak 17 let. Od roku 2007 spolupracuje s digitální agenturou PragueBest, kde vede UX a UI oddělení. Spolupracoval na spoustě úspěšných projektů, které získaly ocenění v soutěžích jako WebTop100, IEA apod. Mezi nejvýznamnější patří Centrum Foto Škoda, LOAP nebo Potten&Pannen Staněk.
Spouštěl v ČR on-line komunikaci mBank. V agenturách Ataxo a H1.cz se podílel na vývoji monitorovacího nástroje Social Insider. Poté se stal partnerem v agentuře Influencer.cz, kde pomáhá klientům se sociálními sítěmi a influencer marketingem. Organizuje pravidelná setkání profesionálů v oblasti sociálních médií #babeltalk a jednou za rok mezinárodní BabelCamp.
Ředitel strategického rozvoje mediální skupiny Lagardere Active ČR a jednatel rozhlasového mediazastupitelství RADIOHOUSE. V Lagardere Active ČR stojí za vznikem internetové divize, která nyní rozvíjí weby např. rádií Evropa 2, Frekvence 1, BBC/ZET, interaktivní hudební službu Youradio, hudební server Koule.cz, zábavní Humr.cz, dětský web Pigy.cz a další.
Víte, že máte právo vyřadit až 2 porotce z hodnocení svého projektu? Tito porotci nemají přístup k důvěrným informacím v přihlášce. Porotci se navíc dobrovolně zříkají hodnocení všech projektů, u kterých by mohl nastat střet zájmů.
Podívejte se, podle jaké metodiky hodnotíme projekty. Seznamte se s porotou a loňskými vítězi.